diumenge, 28 de juliol del 2013

Temaki vegetarià


M’encanta en sushi, encara que l’elaboració és prou llarga i no tinc massa pràctica a l’hora de fer les peces. Una cosa fàcil de fer és el Temaki, és tracta d’un con d’alga nori farcit d’arròs i verdures. L’elaboració de l’arròs és el més laboriós, hi han moltes formes de fer-lo, a mi encara no m’acaba d’agradar com em queda, per aixo us recomane busqueu distintes formes i anem provant, si sabeu les mides exactes i temps podeu compartir-ho! Mireu, en aquest vídeo per exemple ho explica de forma molt senzilla http://www.youtube.com/watch?v=cvVe_nnmq1U *



Ingredients:

- arròs per a sushi ( ja cuit i preparat * )
- carlota
- cogombre
- brots d’alfals
- rúcula
- pimentó roig
- pimentó verd
- truita (opcional)
- wasabi
- salsa de soia
- alga nori


Elaboració:

Haurem preparat l’arròs per a sushi. Tallem totes les verdures i la truita de forma allargada. Agafem l’alga i la fiquem en forma de rombe, fiquem en mig l’arròs, li fiquem damunt una mica de wasabi (pica molt, a mi m’encanta), després dins podem ficar el que més ens agrade, jo li he ficat: carlota, cogombre, pimentó roig, pimentó verd, brots d’alfals, rúcula i truita. No el farcim massa o no podrem tancar-ho. Ara agafem la punta de baix de l’alga i la fiquem al mig, ens banyem una mica les mans perquè s’apegue l’alga, ara agafem la punta dreta i la voltem a l’esquerra (al mig) i es quedarà pegada, per acabar agafem la punta esquerra i l’apeguem a la part dreta. Ja tenim el nostre temaqui! Ara podem banyar-lo si volem amb salsa de soia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada